Ny vecka... mer snö...

ja.. man kan knappt tro att det är sant, nu e taken vita igen! Snöade väl 1 dm igår skulle jag gissa.... så plogkant, en vit snötäckt bil... plumsa till hundgården... ja det var vad som väntade när man gick upp i morse.. hualigen...

Skönt iaf att solen skiner - blir man lite piggare o gladare...

Fredrik jobbar natt/dag vecka den här veckan.. så jag vet inte när jag får träffa honom i vaket tillstånd... han snarkade iaf som en gris när jag gick i morse :)

Är väl lite som för dig Zeekay... skönt när han e borta... o man ser mer fram emot när man träffar honom igen ;)

I helgen har det inte blivit många knop kan jag lova... va förbi anders o ellinor en sväng.... men annars bara hemma.... fixade färdigt bokförningen för firman igår... så fredrik ska lämna den till svärmor (revisorn)... sen äre bara att hålla tummarna för att det inte blir någon restskatt i år... fick ju betala in 17.000 förra året... o det vill vi inte upprepa tack....

Men nu ska jag jobba lite... vi hörs o syns!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Stackars er om inte snöandet tar slut snart,här är regnet borta och solen skiner,vårblommorna slår ut och fästingar och mygg frodas,men kallt på nätterna.
Helgerna;var det inte meningen att vara vilodagar iaf en dag.det tror jag många har glömt.Vi måste iaf ibland känna att vi får leva,och njuta av dagen utan dåligt samvete,annars orkar vi inte med de andra dagarna.Hoppas skattmasarna är snälla mot er.
de plockar nog av andra.
Det där med skift är alltid jobbigt både för den som jobbar det och den man bor ihop med.men ni är unga ,ni grejar det.
Kram.

2008-04-14 @ 11:49:05
Postat av: Mia

Ja här på "bästkusten" så skiner äntligen solen och vi har tom plockat lite vitsippor!!!
Jag vet hur de e att bo ihop med en som jobbar skift!! Men man "tär" ju inte på varandra *gapskratt*
Hur går det med alla adoptionspapper?
Tjörnkramar
Mia

2008-04-14 @ 19:05:32
URL: http://famkarlsson.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0