reserapport....

SÅ sitter man på tåget mellan SThlm o  Jönkäping... Fashinerande att man kan surfa... dock för 60 kr/timmen... så det blir bara en timme... men har jag släpat med mig den bärbara så... ja då ska det surfas :)

Kan va bra att ha på kvällarna på hotellrummet också.. hehe... har ju iofs med mig bokföringskurs som jag av någon underlig anledning gav som förslag att jag skulle få från jobbet... vet inte vad jag tänkte med.... löneförhandlarcellen kanske =)

Ska bli skönt med lite variation från vardagen iaf...

Måste ju berätta att jag ätit pizza tillsammans med Bert Karlsson också.... eller.. det började med att han välte min resväska och skällde på mig för att den va alldels för ostalbil... "hur fan kan du resa med ett sånt ostabilt bagage"... =)... han e fan precis likadan på riktigt som han e på tv...

Sen såg jag SVen Melander också... ni vet han med Loooojden....=) nästan lite roligt att sitta på centralen o glo på folk :)

Nu ska jag surfa vidare lite... njuta av min timme ;).... men vi hörs o syns

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0