Sopa....

Sitter o tittar på den stackars traktorn som sopar vägen härutanför... undrar just hur mkt grus dom häller ut under en vinter?... han vattnar o sopar.. vattnar o sopar... o ändå ryker det som i Sahara typ..  Är ändå lite imponerad.. för jag sa till gubben i fredags... att det vore bra om ni sopade, så det inte ryker så mkt från lastbilarna som kör förbi... o ja... nu är han här.... det är nästan så man känner att man har lite makt ;)

Egentligen borde jag slänga ner lite kläder i tvättmaskinen som jag ska ha med mig i morrn.. o nä.. jag ska inte ha med mig tvättmaskinen.. utan kläderna ;) Men jag har väl aldrig varit tidig med att packa, så varför skulle jag va det denna gång =) Längtar inte efter att flyg åka taxi o åka tåg... skulle hellre knäppa med fingrarna o vips vara framme... men f-n.. det funkar inte :(

Åker från jobbet 13.30... o är framme i Jönköping 20.00.... så ja... det tar lite tid... tur dom har uppkoppling på tåget ;)

Försökte mig på att dricka lite kaffe idag.. men nä.. fan.. det går verkligen inte.... får gå runt med en ständig halsbränna o annat trevligt.. så nu äre slut med koffeinet! Definitivt.... varför utsätta sin kropp för något det inte verkar gilla... om som egentligen inte smakar särskilt gott?

O nä.... det här blev inte nåt speciellt spännande inlägg.. i know :)

Kommentarer
Postat av: mamma

sopningen är ju verkligen ett vårtecken,måste vara ganska tidigt även hos er.
sitter just nu och kollar väder för veckan ,ser ganska bra ut,hoppas du får en lika bra vecka som jag ska ha.
Kram och GRATTIS!!!!!!

2008-04-22 @ 07:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0