Ensamhet

Vald ensamhet är verkligen härlig - har njutit av att få vara själv och bara göra det jag själv vill två kvällar nu....

Men.... nu tycker jag han kan komma hem igen.... det är ensamt att inte höra honom snarka..... tur man hör Estrella ända från bottenvåningen...=)

Idag har vi underbart fint väder... har suttit på balkongen på jobbet och ätit min medhavda risgrynsgröt... nödlunch nr ett.... funderar på att börja med lite pulver faktiskt, eftersom jag har tappat sugen på att äta överhuvudtaget.. är aldrig hungrig typ...... konstigt att jag är så pigg som jag är.... =)

Fortsätter solen i helgen ska jag åka o måla lite på din ladugård sven.... måste ju få färdigt den innan snön kommer ;)

O vet ni... håll i hatten.... i morgon ska vi åka o kolla på ett hus åt mamma o pappa =)... i VINDELN... =)

Jösses... jag vet inte ens vad jag ska säga... tänk... ja tänk om jag får upp hela familjen hit... till norrland.... vilken bedrift =))

Sååå... zeekay.... när kommer ni???? =)

Kommentarer
Postat av: zeekay

when hell freeze over... :)

2008-08-12 @ 13:13:35
URL: http://zeekay.blogg.se/
Postat av: Sven Olsson

Visst gör så, den vita färgen står under säkrings skåpet på övervåningen i boningshuset, röda färgen står i ladan brevid elmätaren.

2008-08-13 @ 11:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0