Helg igen...

Härligt att vakna pigg kl åtta en lördagmorgon... o dessutom se att det är klarblå himmel utanför fönstret =). Grannen hade varit o slagit åkrarna nedanför vägen så det luktade nyklippt gräs också - en häääärlig morgon med andra ord...

Den gav mig till och med energi att storstäda bottenvåningen... o nu sitter jag o väntar på att fredrik ska komma hem med dom nybakta frallorna han pratade om =)) Inte helt fel när han jobbar o kommer hem på morgonkvisten med andra ord...

Har haft en bra vecka... lite mkt i huvudet med mor o fars fastighetsaffärer och en hel del att göra både hemma och på jobbet... men det känns så otroligt underbart att dom ska flytta upp så vem bryr sig...:)

Själv funderar jag på att åka ner en sväng.... ska på IKEA har jag tänkt mig... köpa en garerobsdörr till badrummet o en del smått o gott för att kunna inreda barnrummet... :) Några tips på vad jag ska tänka på att man behöver??? Zeekay? Mia?

Synd att Fredrk bara får lön för 3 dgr denna månad bara... suck.. jag hatar företag med efterskottslön....  o då kan man ha i åtanke att han bara fick lön för 14 dgr förra månaden ... för där körde dom minsann med förskottslön..;).... suck... de e tur man tjänar så bra som statsanställd så man kan finansiera hela familjen...... Tack för rabattkupongerna Zeekay!! Dom fyrbenta kommer älska dig för evigt när dom nu ska få lite variation i maten ;)....

Näää.... man kanske ska gå ner o se om dom har rymt från gården... det är alldeles för tyst därute tycker jag...

Trevlig helg på er!

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej vännen!

Synd att Du bor så långt bort. Tänkte göra mig av med spjälsängen (använd 3 nätter) som ingen ville sova i, tillhörande bokhylla och garderob!!! Hur går det med bb? Har ni hört hur lång väntan det kan vara?

Kramisar

Mia (som igår fikade med en annan väninna som står i adoptionskö)

2008-08-23 @ 11:04:42
URL: http://famkarlsson.webblogg.se/
Postat av: Caroline

Hoppas dom fyrbenta gillar maten, Milo mumsar glatt i sig av den iaf :) Hm, vad har vi i barnrummen? Säng och nån klädförvaring är ju ett måste, skötbord och sopkorg med lock (barnsäkert) är inte så dumt men det beror ju lite på ålder... En bokhylla med backar eller liknande att ha leksaker i och nåt som jag verkligen saknat, en fotölj till mamma och pappa när den lille inte vill sova ensam... Jag har suttit många timmar på en köksstol brevid sängen. Nattlampa är nog inte heller nån dum idé. Sen är det väl "bara" att känna sig för under resans gång :)

2008-08-24 @ 12:24:38
URL: http://zeekay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0