Söndag...

Hade ställt klockan på ringning klockan åtta idag.... o när den pep sina första pip o jag slog upp ögonen såg jag att solen lyste från en klarblå himmel....man fick ju nästan en chock =)...

Kanske man kan klippa gräsmattan idag till och med..... den börjar mer o mer likna en åker..=)... men vad f-n gör man när regnet öser ner vareviga dag...  ska måla farstubron också - o sen är det inte mkt kvar på listan "att göra innan husförsäljning"... siktar på att va klart med allt innan vi beger oss söderut jag o mamma..... sen blir det värdering av huset... och förhoppningsvis försäljning =))

Blir mkt flyttande under hösten/vinter känner jag på mig ;)

Men nu blir det frukost - så man får lite energi.... o sen... ut i solen =)

Förresten... igår va vi på plantagen jag o fredrik.... o dom sålde ut sandleksaker.... typ skottkärra, spade, hink, sil ... ja sånt man har roligt med i sandlådan ... för 25 kr... så vi slog till.. =)... första leksaken vi köper =) kändes lite coolt... o naturligtvis kom en bekant o frågade om fredrik inte växt ur sandlådan än , hehe.... men men...

Kommentarer
Postat av: mamma

hoppas ni får en bra söndag,vi skulle åkt till Skansen idag men ångra oss eftersom solen inte visa sig .så nu får vi se om det blir en vilodag.

Kram.

2008-08-31 @ 09:49:46
Postat av: Caroline

Hørligt sånna grejor ør populøra :)

2008-08-31 @ 10:06:01
Postat av: Ellinor

Känns det som det närmar sig=) När kommer ni exakt.

2008-08-31 @ 13:20:32
URL: http://ladye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0