Värme - here we come



Wihooooo.... mamma o jag åker till Kroatien!!! =) i 10 härliga dagar ska vi bara njuta av värmen o lagra lite inför den kommande kalla vintern... =) Ska packa några tjocka böcker som jag kan ha med mig i solstolen... o kameran... så jag kan njuta av alla bilder sen när jag kommer hem... (ja inte på mig själv då...)...

Den 10.e september åker vi.... o kommer hem den 20e.... ska bara försöka få tag i moster därnere också sen är allt klarrrt!...

Åhh... det ska bli kul morsan! Måste va första gången du o jag åker på semster tillsammans utan en massa mansfolk..:)

Kommentarer
Postat av: Camilla

åh, låter härligt! :) saknar värmen! hoppas ni får en trevlig resa

2008-08-29 @ 12:32:34
URL: http://millaans.blogg.se/
Postat av: mamma

Spännande tider,du får berätta vad jag ska packa ner.brukar få för mycket med annars

Kram.

2008-08-29 @ 15:52:42
Postat av: Ellinor

vad roligt för er att ni ska iväg på lite kvalitetstid=)

2008-08-29 @ 16:01:19
URL: http://ladye.blogg.se/
Postat av: Caroline

åh, vad hørligt. Vi ør i Danmark (som du ser æp dom konstiga boksøverna :) ) och klockan ør nøstan tio på lærdag morgon och man ør ju inte jøttepigg :) Jag hittade en dator i hotellets recepiton så man kan hønga med i vad som hønder hemma :)

2008-08-30 @ 09:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0