Julfest

I helgen är det verkligen julfester som gäller. Först ikväll på mitt jobb o sen imorgon på Fredriks. Hmm undrar just om man kan ha på sig samma sak på en fest på tingsrätten som på en fest på ett åkeri? Dom kanske klär upp sig som sjutton när det väl gäller?? Även om nu inte fredrik gör det :)

Vi får väl an se vad vi sätter på oss :)

Fick skjuts av Fredrik till jobbet i morse, inte illa... han går upp halv sju en ledig dag för att jag ska kunna ta mig ett par glas vin på festen ikväll...

Har köpt nästan alla julklappar också - så nu ska jag bara luta mig tillbaks o njuta av den analkande julen :)

Kommentarer
Postat av: Sven Olsson

Det är bara wannabies som klär upp sig speciellt till en Jul fest, vi arbetare kommer dit i en t-shirt och ett par jeans ;)

2008-12-05 @ 13:46:30
Postat av: Sven Olsson

Bra att du är klar, så kan du hjälpa mig köpa något när jag kommer upp.

2008-12-05 @ 13:47:26
Postat av: mamma o pappa

Hoppas ni får riktigt trevliga julfester,får se om det blir nån julmarknad för oss,pappa tittar ju på skidor i alla modeller.

Julklappar är bara en till er var klar, också pappas förstås.

Kram

2008-12-06 @ 14:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0