Julstress...

Egentligen har jag aldrig förstått det där med julstress... varför stressa inför en så trevlig julhelg? Ja menar ... hur kan det va stress när man vet ett helt år innan att det kommer bli jul igen? :)

Som vanligt handlar det "bara" om planering och prioritering...=)

Känns skönt att va klar med alla julklappar... och jag ska ut o shoppa med kära mor nån dag också, kommer säkert inte kunna låta bli att köpa lite till, hehe..

Hemma liknar det dock inte jul alls... har inte orkat engagera mig i år... är väl för att hela huset kommer befinna sig i kartonger ett par veckor efter julafton typ... är liksom inte lönt... men några stjärnor och stakar har det iaf kommit upp... och ett helt gäng med tomtar.... håll i er nu.!... ja... jag fick faktiskt hjälp av fredrik att julpynta i år!! :).. shit.. pommefritt...

Ikväll jobbar han till 22... så jag funderar på att åka en sväng på coop.... strosa runt lite o se vad dom har att erbjuda ... har fått en beställning på 140 skumtomtar till jobbet.... måste man väl kunna hitta där tycker man..

O finns det nåt bättre än skumtomtar??


Kommentarer
Postat av: Mia

Hur gick det med skumtomtarna :-) ??!!??

Kan ni inte skicka ner lite snö till Tjörn!???

Kram

Mia

2008-12-12 @ 15:56:22
URL: http://famkarlsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0