Mellandagar

Så va julen över, det är fasligt vad fort det går egentligen?

Fick mängder med fina julklappar, måste ha varit riktigt snäll året som gått :)
Konstigt det där att det är lika roligt med paket när man är 36 år....  hoppas
dom aldrig vill sluta med det i familjen, hehe

Firade jul hemma hos fredriks föräldrar i år - det var riktigt trevligt. Vi va
bara 6 personer, ett lagom stort julbord, kalle anka o faktiskt 2 tomtar :)

Mellandagarna har mest ägnats åt packning, känns lite som om man är mitt
i nånstans... man kan inte packa allt för man behöver vissa saker, det är ju
ändå 1 månad kvar tills vi ska flytta... men samtidigt vill man börja så man inte
blir för stressad på slutet..... jaja..... man får leva med varsin gaffel ett tag ;)

Nu ska jag vinka av fredrik som ska åka o jobba idag... stackare.... själv
ska jag unna mig en bokläsardag tänkte jag :) Njuta...lugn o ro...=)

Kram o god fortsättning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0