Frreeeeedag..

.... underbara fredag...

o härlig vecka har jag haft... bara jobba 1,5 dag per vecka, det skulle va något det hehe...

Vaknade av ett sjuhärans liv i hundgården vid 7-tiden... både Pringle o Estrella skällde som idioter... o då menar jag skällde.. typ skälla utan att andas in på flera minuter....

I med linserna... o titta ut genom fönstret..... o då satt Mickel Räv o pillade sig i naveln vid våran flaggsång. Helt coolt satt han bara o pillade bort snö mellan tassarna... tittade då o då mot hundgården, förmodligen för att e att dom fortfarande va instängda... =) Han e cool den där räven....  o fin.. lurvig o röd.. både kropp o svans.... synd jag inte hade kameran på övervåningen.... för när jag traskat ner för trappan o öppnat ytterdörren så va han puts väck.... han gillar nog inte mig....

Hade renslalom på vägen till jobbet idag också... säkert 200 renar som stod o blockerade min väg... suck...nu kan dom få åka hem igen tycker jag... har sett nog..... o dom sinkar min väg till jobbet med 5 minuter säkert... o 5 minuter e mkt på morgonen =)

Ikväll ska vi fira Fredriks lillasyster som fyller 30, konstigt att hon blivit så gammal när jag fortfarande är 25 ;)

Kommentarer
Postat av: mamma

tänk att alla djur är så otroligt smarta,som rådjuren här ,när hundarna är på altan ,så är de på andra sidan staketet,och står och njuter ser det ut som,men är fanta lös ser man de aldrig.
tur vi inte har renar här ,skulle väl tjuvjagas varje dag tror jag,de har ju börjat att göra det med vildsvinen här.
Hälsa Lena och gratta,och hälsa de andra också naturligtvis
Kram

2008-02-15 @ 10:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0