Jag har blivit utmanad

Vad gjorde du för 10 år sedan?

Blivit sambo för första gången i mitt liv, hade precis flyttat upp till smällkalla Umeå. Funderade varför mina Båstad-anpassade kläder inte passade längre, o hur sjutton kunde folk gå runt i skidkläder på stan?


Vad gjorde du för ett år sedan?

Oj, hur kan det komma sig att det är lättare att  komma ihåg vad man gjorde för 10 år sen än för 1? Jag lunkade väl förmodligen på.. levde som jag gör nu...


Fem snask du gillar?
Ceeszeballs, vingummi, fruktmentos, dillchips, gelehallon

Fem sånger du kan hela texten till?

Många många sånger.. både religösa och hårdrock. Är en riktig allyssnare... är kanske dock mest svenska låtar som jag kan helt och hållet... nää... så jag kan inte nämna 5.. men ja... det är ju allt från Herreys till HIM, Martin Stenmarck och Alice Cooper typ ;) 


Vad skulle du göra om du var miljonär?
Beror på hur många miljoner jag vann...=) 1 miljon... lösa våra mc-lån... köpa mig en SUV... ja o lite annat smått o gått... förmodligen resa en del, för då kanske jag kan få med mig någon annan än Fredrik (ja inte för att jag inte vill ha med mig honom... utan för att resa inte finns med i hans vokabulär typ..)
Vann jag 25 miljoner skulle jag garanterat ge varsin miljon till hela familjen.. dom bästa vännerna... lösa hela huslånet... o ja... leva livet :))

 Tre dåliga vanor?

Slö, bekväm o lat... Eller är det egentligen samma sak?? =)


Fem saker du gillar att göra?
  1. Läsa
  2. Bada bubbel
  3. Resa
  4. Umgås med släkt o vänner
  5. Trädgårdsarbete
Fem saker du aldrig skulle klä dig i eller köpa?
  1. Stuprörsjeans
  2. Guldlinne
  3. Magväska
  4. Cykelbyxor
  5. Tajts o kort linne
Fyra favoritsaker?
  1. Sovrumstv'n
  2. Plattången (numera)
  3. Min sköna säng
  4. Bilen
 

Kommentarer
Postat av: Caroline

Du glömde skriva att du har för mycket fritid :) Jag hinner/orkar aldrig göra sånna där utmaningar.

2008-02-15 @ 16:45:58
URL: http://zeekay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0