Magont..

Har mensvärk idag.. det va länge sen... trodde i min enfald att det slutat göra ont - men tji fick jag... Ja ja... hellre ont i magen än huvudet, o det har jag peppar peppar klarat mig ifrån ett bra tag nu :)

Ikväll väntar styrelsemöte med mitt byanätgäng.. alltid lika spännande ;) Börjar kl 19 - o vi brukar va duktiga om vi e färdiga vid 23-tiden.... ekonomigenomgång o en massa IT-prat.... åhh vad jag längtar :)) hehe..

Till helgen kommer pappa o Sven upp på besök! Ska bli skoj att se dom igen! Höra Svens planer för huset o se vad man kan hjälpa till med- känns skönt att äntligen få ge tillbaks lite för allt vad han slitit med vårat hus...  sen är det ju extra härligt att jag är ledig mån-ons :)) wiihooo...

Har snart fixat alla intyg också! Bara Läkarintyg o Psykologintyg kvar... o läkarn träffar vi nu på torsdag, o psykologen torsdagen nästa vecka... ja... jag ser sluutet =) Nu är det bara att hålla tummarna för att intygen innehåller det dom ska också så vi får hiva iväg alla handlingarna till landet... 

Undrar vad jag ska fira med då?...  Nya tapeter i "barnrummet"... =))) Är sugen på att få börja fixa, kanske man kan förstå lättare vad som är på gång då... men samtidigt törs man ju inte... tänk om något går fel..?... så nää.. dom stora förändringarna får vänta tills vi får barnbesked tror jag...  iaf som det känns nu...

Kommentarer
Postat av: mamma

Du har inte så många år kvar att ha magont av det skälet, det är väl det enda positiva med att bli äldre.
ni är guld värda som finns kvar som engagerar er ideellt i bostadområdena mmed data och allt annat.
och angående barnkammaren måste det vara svårt att inte börja greja där,men visst är det underbart att drömma om vad man vill göra,men jag förstår det tar på väntarnerven att inte sätta fingrarna i arbete med tapeter och allt annat,
hoppas ni får en bra vecka däruppe,alla hjärtans dag som det är b.l.a.
kram.

2008-02-05 @ 19:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0