Phju...

.. så har vi klarat av dom 2 timmarna hos psykologen som krävdes för att få intyget. Vänt ut o in på oss själva o berättat varför vi tycker vi är så himla bra :)... o ja... o dåliga sidor är ju alltid svårt att komma på, hehe..

Fast jag måste säga att jag tycker det är rätt lätt att sitta o prata sådär... men det är kanske för att man har det så bra som man har det.. mest skratt o glada miner... o berätta berätta berätta typ...

Hon va trevlig iaf - o det är ju värt hur mkt som helst. Dessutom hade hon adopterat 2 barn själv, så hon förstod ju lite vad det handlade om faktiskt...

Fredrik åkte vidare till sjukhuset för att ta HIV-test... o jag till jobbet för att jobba iaf en halv dag :) Vet inte vad som är värst... frågrar man fredrik så är det definitivt sprutor... usch.. han skakade som ett asplöv när han satta sig i bilen, inte roligt när man har sprutfobi. Undrar hur jag ska vänja honom av med det?? =) Vi kanske ska leka lite mer doktor hemma. hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0