Räkningsrekord...

Usch... mkt räkningar denna månad.... fick min telefonräkning på 1100 kr.. :/.. jag ska helt sluta använda telefonen tror jag ;) Räkna inte med SMS eller MMS från mig inom den närmsta framtiden...  sjutton också att det ska va så dyrt...

eller dyrt... egentligen inte kanske... det beror väl på vad man jämför med.... men... mkt pengar när det blir en klumpsumma sådär....

Elräkning också denna månad på 3.500 kr !!!.... halledudanemej... nu är alla element avstängda o dusch max en gång i veckan ;) hehe...

Annars är det bra.. känner mig rätt pigg o glad... o njutar av att jag har ett så underbart liv :)) Hon ringde om mitt HIV-test idag också... o det va negativt... ja menar bara det är väl härligt :) hehe..  Fan.. gjorde riktigt ont igår när hon stack mig i armen... tror hon tog fel nål... vände den åt fel håll eller nåt... tjock va den... som en hästspruta.... o det brukar aldrig va några problem för mig att ta sprutor.. jösses... vi snodde ju till och med sprutor på sköterskeexpeditionen när vi va små jag o mina sjukhuskompisar =))

På lördag fyller Fredrik år... o vad sjutton ska man hitta på att köpa till honom?? Tips mottages tacksamt =)

Kommentarer
Postat av: mamma

Bra idiologi,tänk va skönt att klara att betala räkningarna,men visst vet man att det finns roligare saker att använda pengarna till.
nu vet du hur jag har det vid varje stick i armen,men jag har ju överlevt så det gör ju du också.
Tänk vad födelsedagar
det är nu på våren,folk måste ha haft innesemestrar.
tips är jag dålig på, men en kram från oss kan du ju ge honom.
Kram.

2008-02-20 @ 12:11:30
Postat av: Ellinor

Haha du vet ju vad man säger...det blir värre med åren. Men skönt att du inte har hiv i alla fall...synd på räkningarna dock...
Vi syns på lördag. Jag jobbar natt så jag kommer med endå=)

2008-02-20 @ 12:21:33
URL: http://ladye.blogg.se
Postat av: Anders

http://www.coolstuff.se/p898/BoratMankini.html?osCsid=gk73mpufd0ane3s2n72qnl7s35

nu behöver du inte leta längre :)

2008-02-20 @ 12:46:38
Postat av: Caroline

Hm, inte är det mig du messar till för tusen spänn iaf :)

2008-02-20 @ 12:52:27
URL: http://zeekay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0