Renovering dag 2

Har tillbringat hela min lediga dag i lillebrors hus... målat målat o målat.... men så ser hallen underbart fint ut nu också :) gråa väggar... nytt härligt vitt tak... o vita lister.... ja... helt oki trots att jag inte fick vara med o välja färgen ;)

Pappa o Sven har rivit ut duschkabin, bytt toalettstol, satt in tvättmaskin, fixat runt spisen... o ja.. hjälpt till att måla lite dom också...

Fint blire - o roligt äre när man e många...

Riktigt kul att få göra något med bara Sven och pappa.. det vet i sjutton om jag nånsin har gjort faktiskt..

Kram på dig mamma - o hoppas att du har en lika underbar vecka därnere..

O ett jättegrattis till lilla Rasmus också - inte för att han förstår vad det står här kanske, men ändå... GRATTIS :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Vad trevligt att ni har det bra och får gjort mycket också,kan det bli bättre.Här rymde hundarna i morse ,okey de var borta kanske 5 min. men det räcker.och själv kände jag på kaminen om den var varm ,och det var den.men inte så farligt.
ni får väl ta mera kort så jag får se resultaten sen.i morgon ska jag spela på PRO.så går den dagen också.Kram

2008-02-11 @ 22:23:47
Postat av: Caroline

Rasmus hälsar och tackar målarmästaren så mycket :)

2008-02-12 @ 07:36:31
URL: http://zeekay.blogg.se
Postat av: Ellinor

Skulle jag kunna få de bilderna du lagt upp på bloggen.
Pappa tror nämligen inte det är snö häruppe fortfarande och jag tänkte bilden med sven och snöhögen är rätt talande.
Sen kan det vara roligt att visa morfar vedspisen och den nya spisen=)

2008-02-12 @ 15:43:14
URL: http://ladye.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0