SNööö..

Just när jag trodde att våren även nått våra nordlinga breddgrader så börjar det snöa igen! :( Fan också.. jag vill ha sommar!... O  när det snöar hos oss.. ja då blire inte lite vitt.... utan nä... då kommer en decimeter.... = 3 dm stenhård plogkant...= svettig jasmine....

suck... ibland tror jag faktiskt jag bor i fel landsände =)

Men men... jag vill ju samtidigt inte vara utan det vidra pudret heller... för vad blir det då för vinter?

Hur går det för dig då svägerskan? Har du varit ute o brummat ensam än??


Kommentarer
Postat av: Martina Ohlsson

Snöar? va? behålla det för dig själv :) hehe, var bor du btw?

2008-02-28 @ 08:10:58
URL: http://wanadin.blogg.se
Postat av: Caroline

Jag har ju alltid sagt att du bor i fel landsände! Och snö är sånt man får stå ut med där uppe :) Det är inte ovanligt med snö i maj vet du väl ;) Jag kan glädja dig med att här har snödropparna slagit ut och solen skiner :)

2008-02-28 @ 08:22:35
URL: http://zeekay.blogg.se
Postat av: mamma

ja men tänk om ni hade som vi ,då skulle världen verkligen vara vriden,sol,men bara 3 gr. varmt men allt bara skjuter upp och börjar knoppas.om kyla och snö kommer vad händer då?
vill nog
ha lite mer snö än det här på vintern.
Kram.

2008-02-28 @ 12:08:42
Postat av: Ellinor

Nä jag har inte varit ute o brummat ensam en...det får bli till veckan när jag jobbar.

2008-02-28 @ 13:59:54
URL: http://ladye.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0