Ålderssymptom?

Hur kan det komma sig att precis när jag tryckt in pin-koden till telefonen för tredje gången... kommer på vad den rätta koden är??  Blev till att leta upp "Teliakuvertet" med PUK-koden när jag kom hem för att kunna använda telefonen överhuvudtaget :/... retar mig på att jag är så senil ibland.... men men...

Skönt med fredag idag! Frukost på jobbet.. o sen blire en lugn kväll framför tv'n ikväll.. ska försöka hitta Zelda till vårat Wii innan jag åker hem så vi har något att sysselsätta oss med ;) Är ju verkligen det bästa spelet ever till gamla hederliga nintendo - så jag hoppas det håller måttet även nu...

Har tänkt plocka ner julsakerna också faktiskt.. är redan lite less.. gardinerna får  nog hänga kvar.. är ju inga tomtar på dom utan bara röda helt enkelt... sen upp med några mer "våriga" lite senare..

Fick veta att jag ska till Haparanda på utbildning i två dagar vecka 3.. så det blir hotellövernattning igen.. o ett besök på nya ikea däruppe! Lite spännande, kan inte minnas när jag va i Haparanda sist - om jag ens varit där (har jag det mamma??) Har bokat rum på stadshotellet (finns det verkligen fler hotell att välja på??)... :)

Kommentarer
Postat av: mamma

fredag har alltid varit en bra dag förrut,nu är det ingen större skillnad för oss får se hur framtiden blir.
Vad jag vet har du inte varit i Haparanda,det var Anders som var med oss ,vad jag kommer ihåg. en skön liten stad då nu vet jag inget mer än att tullen har mycket jobb där.
Ha en skön helg.Kram

2008-01-04 @ 14:48:24
Postat av: Caroline

Gör ni inget annat än utbildar er? :)

2008-01-04 @ 18:07:55
URL: http://zeekay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0