Bit ihop bit ihop...

Ibland ryker det till och med ur mina öron... o inte lite heller...e n ren djävla eldsvåda äre just nu..

Här har man suttit o ringt runt till Västerbottens alla läkare för att lyckas få en tid inbokad på just någon torsdag så snart som möjligt - eftersom F bara e ledig på torsdagar.... jag har lätt tillbringat minst 5 timmar i telefonen bara för att få tag i just den här tiden...

o så ringer han nu o säger.. F alltså.. att jaaa.. nu har dom flyttat mig.. så jag e ledig i morrn onsdag istället... det gör väl inget..??

VA FAN:: gör inget?!?!?!.... Grrr.....

"men det är väl bara att jag avbokar den tiden"..... avbokar?.. jaha... sen då??...

Suck pust stön stånk.....

Ge mig lite mer tålamod.... både mensvecka o sånt här blir bara för mkt känner jag :///

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Andas djupt...
det ordnar sig säkert...det är bara en övning inför tålamodet med ungar...=)

2008-01-29 @ 20:06:08
URL: http://ladye.blogg.se
Postat av: mamma

Puh,varför kan inte livet vara lättare.ibland känns det som om alla vill lägga krokben för en,men det kommer snart ljusare dagar,iallafall hoppas jag på det.Kram

2008-01-29 @ 21:47:26
Postat av: Caroline

"Det är bara" jo, det kan bara karlar som får allt serverat på silverfat kläcka ur sig. Jo, vi älskar dom men ibland tänker dom inte längre än näsan räcker och knappt det. Berätta för honom hur lång tid du lagt ner på att få den där tiden, fråga sen om HAN är sugen på att fixa en ny tid. Då är det nog inte så "bara" längre. Sen är det väl "bara" att svälja allt och inse att det är så karlar är... :)

2008-01-30 @ 06:55:13
URL: http://zeekay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0