Ett hum..

Bara för att ni ska få ett litet hum...

Det här är vad jag sysselsätter mig med på luncherna numera...

Kopia av medgivande - skickas till Socialnämnden och undertecknas o stämplas
Sammanträdesprotokoll - Signeras med hel namnunderskrift i blått bläck
Hemutredning - Original, varje sida stämplad med Socialkontorets stämpel
Referenser - 3 st (tack o lov har jag redan 2 i hemutredningen som gäller)
Läkarintyg - ett för mig, ett för F
Psykologintyg - är vi lämpliga som föräldrar?
Sterilitetsintyg/Intyg om svårigheter att få biologiska barn
Utdrag ur polisregistret - kräver först personbevis... för att kunna begära utdraget - väntar på det nu..
Utdrag ur födelse och dopbok
Utdrag ur vigselboken
Personbevis
Utdrag ur skattelängden
Inkomstuppgifter
Intyg över bankmedel, aktier o dyl
Intyg om föräldrautbildning
Kopior av pass
Fotografier - 10-15 st insatta i plastfickor, Interör o exteriörbilder
Fotografier närbilder - av mig o F, 3 st
Fullmakter

Ja det va väl allt tror jag =)

O idag vare bara 86 personer för mig i kön till Skatteverket så.....

Kommentarer
Postat av: Madde

Vad behöver du alla prylar till?

Kramis

2008-01-22 @ 09:59:57
URL: http://angelwing.blogg.se
Postat av: Caroline

Men herre jösses, det är ju inte klokt! Jag säger som jag sagt förut, om dom hade samma kolla på alla som skaffar barn hit och dit hur som helst skulle nog sammhället se rätt annorlunda ut... Skickar massor med stärkande kramar och om jag kan hjälpa till med nåt så säg till!

2008-01-22 @ 14:09:27
URL: http://zeekay.blogg.se
Postat av: Ellinor

hehe...då har du i alla fall något att göra=)

2008-01-22 @ 14:47:00
URL: http://ladye.blogg.se
Postat av: Mia

Hej vännen!
Kommer ihåg hur det var......första gången var jag sjukskriven och hade all tid i världen. Att få ihop alla papper var ett heltidsjobb vill jag lova. När sedan allt var klart, så upptäckte man att vissa papper hade fel datum och andra var undertecknade med svart bläck....bara att göra om allt igen!! Andra gången så jobbade jag och det tog på krafterna......"hang in there". Ni väntar på något underbart!!! Tänker på er!
Kramisar
Mia

2008-01-22 @ 22:51:42
URL: http://famkarlsson.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0