Minneskort på viften?

Skulle va lite duktig o ladda in korten från jul och nyår i datorn... kanske lägga upp några på bloggen... ja ni vet :)

Drog in allt som fanns på kortet.. o döm av min förvåning när det visade sig vara ett gäng "die salma" låtar... o ett par bilder på min blomma???!?!?...

Så nu e frågan - VEM har mitt minneskort???? =) Han/hon kommer nog bli minst lika förvånade när han vill höra die salma o bara kan titta på familjen olssons jul i varmvattnet typ ;)

hehe

En blombild får ni iaf :)

image214

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jag tror att sven kan ha det för det låter som ett minneskort i hans anda. För vi hade ju inte med oss våran kamera på jul=)
Annars får du njuta av dia psalma och se på julblommorna=)

2008-01-08 @ 19:28:12
URL: http://ladye.blogg.se
Postat av: en gris :)

die salma??????

Senast jag kollade hette dom Dia Psalma :)

2008-01-13 @ 10:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0