Nytt år, nya tag...

Efter en underbar jul och en lika lugn och skönt nyårsafton va det dags att ställa klockan på ringning igen i morse. 07.00 stod den på... slog upp ena ögat när den ringde, men tänkte "va f-n har jag ställt klockan mitt i natten för"...???... Trodde inte det va sant när jag såg att hon faktiskt va sju....  man vänjer sig fort med lite sovmorgon.. ändå jobbade jag ju mellandagarna men men...  mörkt va det.. o trött va jag... skönt att jag av någon anledning slapp skrapa bilen iaf.. trots minusgrader ute....

Fick en mp3-stereo till bilen av min kära gubbe - inte illa :) Så i morse satt jag med min nybrända skiva och bara njöööööt... ska försöka få in en baslåda också tänkte jag.. så man kan köra lite hederligt dunka dunka på vägen hem... på morgonen passar det bättre med luuuuuuugna fiiiiiiiiina låtar ;)

Läste att min svägerska summerat 2007 på sin blogg... o funderade på vad som hänt i mitt liv detta år... ja... vad sjutton har hänt??? =) Nånsin e jag totalt senil, eller så har jag haft ett lugnt o kanske inte så innehållsrikt år eller nåt...?? =) Känner mig rätt nöjd iaf - o det e väl huvudsaken... o sen vet jag ju att typ 95% av vår lediga tid har gått åt till renovering - ni anar inte hur skönt det känns att va färdig :)

Minns iaf vår mc-semester - hääärliga tider....  ska nog ge oss ut på en sådan i sommar också, måste ju passa på! Nu när det äntligen satt lite fart i adoptionssvängen så känns det som om att det förhoppningsvis är den sista sommaren vi är ensamna.... sen blire husvagn o sommarland :)

Det känns faktiskt som om 2008 kommer bli ett bra år!

Hela mitt horoskop går att läsa här.... å jag tror absolut att det kommer stämma ;)

Nä.. dags för lite arbete.. o kanske en extra mugg kaffe.... vi hörs o syns...

Kram o ha en underbar början på det ny året!! =)

Kommentarer
Postat av: mamma

God fortsättning och tack för senast.Tror nog 2008 kan bli minst lika innehållsrikt som förra året.
Kram.

2008-01-02 @ 20:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0