Snökaos?

Har snöat 2 dm i natt.. o genast sänker alla bilister farten med 40 km/h ?? ja menar.. det va ju faktiskt ännu sämre väglag innan där vägen va täckt av enbart is? Hur kan det komma sig att alla kör som a--el när det kommer lite vitt från himlen?

grr... tog mig 55 min till jobbet idag :/// o jag som med min tjocka hals hellre hade legat nerbäddad..... men men.. har man gått med på att kollegan får ta semester så får man väl pallra sig till jobbet... men kl 15 stänger jag butiken, helt klart.... =)

Tror jag ska prova köttfärssoppan ikväll zeekay - den låter himla god faktiskt o soppa äter man alltför sällan...

Stackars fredrik har ont i ryggen... hjälpte sin pappa att bära en stoooor tv... o skulle väl visa hur mkt muskler han fått o tog den helt själv.... klonk sa det i ryggslutet.. o nu går han omkring som en gammal skörplig gubbe..... stackarn...  inge vidare att jobba som lastbilschaufför då kan jag tänka, med allt lastande o tjafs han ska göra...
tur han ska till massören i morrn..=)  han hoppas på en kvinnlig.... o jag på en tjock buskig tysk ;)

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja ,ja snön skulle gärna få komma hit för den vi hade regnar bort,trodde norrläningar kunde köra i snö.fördomar på alla håll.
idag dis och tjockare dis här, tråkigt värre.
Du får väl köpa njurbälte till Fredrik så han spar på ryggen.ont är aldrig trevligt att ha.
Kram

2008-01-07 @ 16:51:10
Postat av: Caroline

Lycka till med soppan :)

2008-01-07 @ 19:26:41
URL: http://zeekay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0