Whoooleemanooole

Tappade min plånbok idag!

Tog en snabblunch i bilen - köttbullsmacka.... hivade ut en äcklig pickles... o åkte tillbaks till jobbet.... väl på jobbet märkte jag att plånkan va borta...

Tänkte vad sjutton.. jag har ju inte ens varit ut ur bilen, hur sjutton kan jag hunnit tappa bort plånboken?????

Blev till att hoppa in igen... åka samma väg tillbaks till lunchparkeringsplatsen...

O tänka sig.... där... mitt på parkeringen... låg den =)) Inte hade ens rört den tror jag.... iaf såg den otroligt ljuvlig ut där den låg...=)))

*phju*... bara tanken på alla kort som skulle behövts spärrats gav mig magsår...

Tack o lov att man slapp det :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket dåligt arv jag gett dig,du får börja använda väst som jag,med fickor att stoppa plånbok och nycklar och mobil i så att man aldrig lägger ifrån sig det.vilken tur att den låg kvar,orörd.
Kram

2008-01-31 @ 14:22:50
Postat av: Caroline

Faran med snabbmat :)

2008-01-31 @ 17:30:06
URL: http://zeekay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0