Åhh.. va härligt...

... jag tror jag vill ha 10 veckors semester... det är verkligen härligt att vara ledig... bara göra det man vill.. när man vill.. hur man vill... om man vill..=)

Idag har vi dock haft varmt.... RIKTIGT varmt... typ 27 grader o kvavt som sjutton... men men.... vem bryr sig =)... bara att stänga in sig ett tag i kylan.... o sen ut igen o brottas lite med bromsen...  fick iaf halva gräsmattan klippt innan bromsjäklarna gjorde att jag gav upp :)... undrar varför dom gillar mig???

Fredrik bjöd på Fondue ikväll... marinerad fläskfile, pommes, tzatziki... djävulssås..... o lite vin till.... mmmmm... han e inte så dum att ha min gubbe ibland...

Målningen i Häggnäs gjorde nog susen... vi behövde nån dag ifrån varandra efter norgesemestern... men det är väl inte så konstigt kanske när man tillbringat 24 timmar per dyg 7 dagar i rad tillsammans... o bokstavligt i samma bil alla dessa timmar typ =))

Nu ska jag gå ner o göra lite jordgubbsefterrätt.... men vi hörs o syns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0