Back to business

Så va man tillbaks på jobbet igen efter 4 veckors underbar semester. KÄndes lite konstigt att ställa väckarklockan på halv sju... o för att inte tala om att köra hela vägen in till Umeå.... verkar inte vara många som börjat sitt jobb än..... jag va iaf helt ensam på vägen..... =)

Till min stora glädje så va skrivbordet helt tomt också!! Förutom några gula lappar om lite vigslar som är på g.... men det kan man ju stå ut med =)

Har haft en riktigt underbar semester - lite kort kändes den.... men men.... det går fort när man har trevlig säger dom juh... ska fösöka hinna (orka) med att lägga in lite bilder så ni får se vad jag haft för mig förutom norgeresan.... måste definitivt lägga in lite bilder på Svens nymålade gård... ruggigt fint blev det =)... "bara" ladugården kvar.. hehe...

Men nu måste jag jobba lite - för nu kom posten.... återkommer dock..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Väntar med spänning på bilderna ifrån norge=)

det var trevligt att ha dig här.

Själv sippar jag på en kopp tea och väntar på att klockan ska gå så att jag kan åka in till Umeå.

Och så har jag gjort iordning mammas rum.

Det är enda rummet som är riktigt välstädat här hemma just nu=)

2008-07-22 @ 11:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0