Längtan

Idag har jag en ordentlig barnlängtan.... längtar efter en liten en.... som kommer krypande upp i sängen mitt i natten.... som vill plaska omkring med mig på stranden.... o som bara vill finnas i min närhet ....

Vissa dagar kommer den... barnlängtan... fastän jag tror att jag omedvetet låtsas om att den inte finns där alla andra dagar.....

Funderar på att åka o köpa något skojsigt att ställa i barnrummet.... såg ett "gungfår" när vi iväg på shoppingrunda jag, Sven o ladye - men... kanske bättre att avvakta lite.... ju mer jag köper ... ju mer måste jag flytta när det väl e dags...

Fredrik o lillebror har fixat det mesta på vårat hus nu  - så planerna att sätta ut huset till försäljning under hösten borde nog kunna förverkligas :) Även om det betyder att vi måste bo i lägenhet ett tag så kommer jag nog överleva... kanske till och med hundarna =) Ska försöka få tag i någon nära jobbet så man kan traska hem på lunchen och promenera med dom.... vem vet... man kanske kan minska några kilon till och med =)

Sen vad vi ska bygga för hus - ja du... det har vi inte bestämt än.... vi får se när vi skrivit på alla papper o inte kan ångra oss längre =) Måste räkna räkna o fundera först... hur mkt vill vi göra själva utan att bryta ihop totalt.... o hur mkt tid kommer vi egentligen ha... leveranstid? tänk om adoptionen går snabbare än beräeknat o så sitter vi där med en knodd mitt i allt?... hmm... jaja... time will tell... =))

Just nu.... lutar det åt ett Orren...;).... www.fiskarhedenvillan.se.....  ska åka o kolla på ett till sånt i helgen om jag får som jag vill - finns 2 st nybyggda i ume-trakten.... o de e inte illa...=)

Men som sagt.... det finns många fina hus :)

Snart lunch... o dags för lite sol....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0