Måndag morgon

Så va man på jobbet igen... undrar varför dom soliga helgerna går fortare än dom regniga?

Har lyckats bränna mig också... i slutet av juli??? När jag ändå vistast utomhus konstat i 2 veckor när vi målade husen??
Konstigt....

Nu får man sitta som en kräfta i receptionen o höra allas kommentarer om att "va du inte ute i solen lite länge i helgen"... suck...

Va o lämnade tillbaks häcksaxen i morse... hyrde en sån för att slippa gå med en handjagare på våran 2 meter höga och 75 meter långa häck =).... iaf.. så låg det en skuld kvar sen vi hyrde saxliften.. på 430 kr... så då åkte jag på att betala den också.... hmpf.... tänk att man aldrig kan låta killarna sköta allt utan att behöva fixa till efter dom ;)

Det va en underbar helg dock! Strålande sol och typ 30 gr varmt... tillbringade den mest tiden i Häggnäs... som vanligt med att måla.... undrar om jag kommit en 100 del på ladugården nu kanske.. ;)..... Mamma o pappa kom upp i lördags kväll också  -  så nu får man njuta av deras sällskap en tid framöver.... inte illa ;)

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Det ska vara en kvinna som sköter det viktiga=) Eller hur.

Själv målar jag element medans "karlarna" håller på med vattnet och dagny ser på

2008-07-28 @ 16:18:18
URL: http://ladye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0