Varmvattnet en onsdagkväll


Hur glad blir man på en skala när man kommer hem svettig o dan från
jobbet och hittar en hall som ser ut såhär :)  Nydammsugad, rensad
från 450 par skor... o med en byrå som syns =)



Wiohh.... min klematis blommar!!! Den som skulle växa upp till zon 3..=)..
o jag bor ju i zon 6..??.. hmm...


O finns det något finare än riddarsporrar.....perenner överhuvudaget är
ju helt klart mina favoriter =)



O så här fint blommar min trädgårdskompost =) Till och med lite violer
mitt i... vad sjutton dom nu kommer i från.... o mamma...vill ni ha lite
fröer till dom där rosa ogräsblommorna så kom förbi vettja..

Kommentarer
Postat av: mamma

nu är jag i gång igen.

visst är det trevligt med män som kan städa,och vilka vackra blommor.våra riddarsporrar har dött ut ,de är ju så vackra.

vi syns.Kram

2008-07-30 @ 22:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0