Ärlighet varar längst

Fick mina linser hem i brevlådan igår. I senaste laget visade det sig eftersom mina sista linser satt på plats o den ena spruckit under dagen...

Men iaf.... jag hade beställt 2 askar.... och på fakturan stod mkt riktigt antal=2.... MEN... i förpackningen låg bara en ensam liten ask...!!..

Hmmm....

Ringde upp dom idag och påtalade det inträffade.... o jaha.. ja men då skickar jag en ask till dig idag med posten svarade kundtjänst....

Är folk verkligen så ärliga? att ingen ringer o försöker fuska till sig lite varor, när dom inte ens kollar upp om det står fel på ordersedeln eller nåt?.. eller ja.. hur ska dom kolla det.... men ändå =)

Jag som satt o va orolig för att dom skulle tro att jag va värsta ljugisen.. som ringde o ville försnilla till mig en extra ask eller nåt...

Men men....

Kommentarer
Postat av: Elllinor

det var ju bra att du ringde så du får din andra ask med linser.

Vad skönt att du kan se tydligt igen.

Kram

2008-06-10 @ 13:40:15
URL: http://ladye.blogg.se/
Postat av: mamma

Visst är det roligt att bli positivt överraskad,och visst tar man ut mycket oro i onödan.det är ju alltid det tråkiga och hemska man hör talas om,det finns ju trevligt folk också som väl är.

kram

2008-06-10 @ 18:16:00
Postat av: Katarina

Vet inte om du redan gör det men annars vill jag tipsa om www.prisjakt.nu

Där kan du se vart dina linser säljs till bäst pris, det kan nämligen skilja ganska mycket. Skickar iallafall med en länk till linskategorin:

http://www.prisjakt.nu/kategori.php?k=737

Lycka till! :)

2008-06-15 @ 16:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0