Grattis på 60-årsdagen mamma

Aldrig någonsin har jag gjort en sån praktisk och ändå önskad
present till någon. Jag hoppas du kommer trivas i rummet -och att du
kommer upp lite oftare nu när du/ni har ett eget litet krypin.

Kram


K-A-F-F-E


Jag hängde alla vänner på väggen


O sååå blidde rummet =) Mamma önskade sig ett rum med himmelsäng,
så det fick hon....Den mörka sängen på golvet är inte till pappa, utan till
de fyrbenta.....


En annan vinkel....


Fick målarhjälp av gubben....


Å se så fint räcke han snickrade ihop också :) - o nää.. han har inte målat
på trappstegen... den färgen va där sen innan...

Kommentarer
Postat av: Sven Olsson

Det blev fint, ser lite lagom gammalt och hemtrevligt ut.

2008-06-18 @ 15:53:46
Postat av: Caroline

Åh, vad fint! Ser ut som sommartropet eller nåt. Nästa gång du känner för att inreda och fixa finns ett bra objekt här :)

2008-06-18 @ 17:32:54
URL: http://zeekay.blogg.se/
Postat av: mamma

jag älskar stället,vilket jobb du(ni) har gjort.helt underbart.sov jättegott den stunden vi sov idag,pappa och hundarna också.stor Kram och jättemycket tack.

2008-06-18 @ 18:14:43
Postat av: mamma,pappa,Fanta och Daisy.

Tack för en underbar skön plats att sova på,både vi och hundarna sov till 8:30 idag.Kram

2008-06-19 @ 20:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0