Huvudvärk

Usch... inatt har jag haft huvudvärk... o då menar jag HUVUDVÄRK... vaknade av att det dunkade så fruktansvärt så tårarna sprutade... blev nästan orolig ett tag faktiskt.... va tvungen att stänga in mig i gästrummet så jag slapp dom eländiga fåglarnas kvittrande...  vet inte om jag nånsin haft nåt liknande faktiskt...

Funderar på om det kan ha att göra med att jag tillbringar all min lediga tid med att måla o fixa i ett rum som man inte kan öppna fönstrena i =) jaa.. kanske...=) men vad gör man inte.... =) Målade den gamla vedspisen igår, o den blev så himlans fin... man kan inte tro att det är samma..... från rosthög till nyskick =) med bara lite färg =).... synd att den inte går att använda bara.... men det blir en fin prydnad...

Sitter o funderar på om jag ska åka dit idag också faktiskt - men har inte bestämt mig än.... Anders o Fredrik är o hämtar köket, ett helt komplett i nyskick för 2.000 kr.... inte illa..... jag va med o tittade på det igår - o man kunde inte se på luckorna att dom va använda ens...  tur att folk blir less på det dom har o säljer lite på blocket =))

NÄ.... kanske man ska ta o brumma iväg till Häggnäs.... är ju inte så lång tid kvar tills rummet ska invigas.... närmare bestämt hmm... 1, 5 vecka typ? eller?.... uj uj uj....  fast... det hinner bli färdigt mamma - du behöver inte va orolig för att du inte ska ha någonstans att sova =)))

Kram o hej

Kommentarer
Postat av: mamma

Spännande.litar helt på att det blir kanon.Värmen kan nog ge alla iaf.konsentrationssvårigheter.tom.fågelholkarna ramlar ner.32 gr. i skuggan,nu önskar vi bara regn,utan åska.vi syns snart Kram.

2008-06-08 @ 15:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0