MC-kväll

Tänkte försöka oss på en ltien mc-tur nu när solen lyste från en klarblå himmel och det var lite sådär lagom varmt ute. Mötte upp Fredrik i Shulsmark (fan. heter det verkligen så??).. jaja.... sa "hej hej".. o hann sen köra kanske 200 meter innan fredrik lägger på en tvärnit...

Hann tänka att va FAN.. mitt i en kurva??... jag fick stopp på min värsting... o skrek att "va fan håller du på med?".. o då svarar han "punka".... Hmm.. jaa... så gick det alltså med våran mc-kväll... tur han har en shysst jobbarkompis som kom med släp o drog hem honom... eller.. dom e inte hemma än - jag hann ju såklart före med mitt vidunder ;)


Min pärla


Punka Fredriks hoj...=)


Passande t-shirt???

Kommentarer
Postat av: mamma

det går inte alltid som man vill,hoppas Fredrik kommit hem nu,tur att inget värre hände.

har promenerat med hundarna,naturen är nyregnad,och så är det lite ljumt,doftar härligt,gäller att njuta.Kram

2008-06-14 @ 21:58:41
Postat av: Ellinor

Vilken otur ni hadde med mc-turen hihi...

hoppas däcket är lagat och ni kan åka på tur i morgon istället med större tur då...

2008-06-14 @ 22:34:39
URL: http://ladye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0