Semester

Nu har vi klarat av lite mer än halva semesterresan! Har haft underbart skönt o trevligt - för det mesta. Kan inte skryta över världens bästa väder direkt, vilket ni ser på korten nedan. Men sällskapet kan ju ingen av oss klaga på direkt ;)

Idag åkte vi färja över från Andenes till Senja. Fy FAN! Om jag trodde finlandsfärjan gungat nån gång så va det rena barnleken jämfört med det här..... tur jag satt med ryggen mot dom som behövde spypåsar.... annars hade jag behövt en själv..... i slutet av resan när det va en halvtimme kvar va jag helt kallsvettig... svetten rann i pannan.... o fredrik såg helt oberörd ut =)... så jag la huvudet i armarna på bordet o tuppade av..... vaknade lagom tills vi skulle ankomma hamnen ;)

O undrar varför man bara berättar dom hemska sakerna från semestern =) ??

Nu befinner vi oss iaf i Tromsö - på hotel Scandic. Fredrik ligger i badkaret när jag skriver detta... gissa om det är skönt efter några nätter i "husbilen". Vi är lååååångt upp i Norge för er som inte kan kartan i huvudet.... har väl en 90 mil kvar till Nordkap... o sen bär det av söderut igen...

Lägger in några bilder så ni ser hur underbart fint vi har haft det...

.
Fredriks kompis "håll-truten".... han förföljer oss på hela resan, eller - är
det flera här kanske??



Södra Lofoten


Södra Lofoten


Västindien släng dig i väggen.... vita stränder med turkost vatten, på
många många ställen.... hmm 12 grader varmt i luften? för kallt?.. njaaa

Kommentarer
Postat av: sven

Två fåglar träffades på stranden.

En fiskmås och en trut.

Truten så till måsen: Hur mås de?

Måsen svarde: ÄÄ håll truten.



HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA not

2008-06-27 @ 17:10:17
Postat av: mamma

Vilka fina bilder,hoppas solen hittat er också,här var en underbar em.och kväll igår.Hundarna härjar och går på,och vi mår bra,Anders bara jobbar.kom hem vid midnatt igår,sover idag,Ellinor jobba natt och ska också sova.men Anders och jag ska åka till stan senare.ha det så bra.Kram.

2008-06-28 @ 08:23:54
Postat av: Caroline

Underbara bilder! Hoppas ni har det bra!

2008-06-28 @ 16:34:27
Postat av: Ellinor

Tjoho...Pringle är klippt och Estrella mår fint.

De är två glada hundar här.

Repet gick av så vi köpte nytt.

Estrella har börjar rymma som Pringle gör så nu sitter de fast tillsammans de där två.

Det ska bli roligt att träffas i morgon.

Kram och hoppas ni är uppvilade nu riktigt ordentligt efter semestern

Kram kram

2008-06-29 @ 19:47:01
URL: http://ladye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0