Estrella....

Gick bra hos veterinären.. tur vi har en så snäll vovve...=)

Hon fick ögondroppar och tid igen nästa vecka, då ska dom bränna bort några av hennes ögonfransar som växer in mot ögat... troligen dom som gjort hålet hon har.... håller tummarna för att det blir bra sen... och att vi inte blir helt ruinerade....

Ni som såg henne när hon va liten minns ju att hennes öga rann rätt mkt redan då - är troligen det som kommit tillbaks nu, trodde iaf farbror doktorn...

Dom tyckte  hon vägde lite för lite också så.. hehe... 25 kg.... räckte bra när jag skulle lyfta upp henne på undersökningsbordet kan jag lova...

Köpte en semla efter besöket... hade tänkt ta den själv.. men fick så dåligt samvete eftersom jag vet att jag inte borde äta sånt... så då fick hon den istället =) Hon såg rätt förvånad ut... men smaskade gladeligen i sig den utan problem ;)

Nåt måste hon ju få när hon e så duktig hos doktorn....

Kommentarer
Postat av: mamma

förstår Estrella njöt av semlan,Anna-Maj och Rune var hit med varsin semla åt oss idag idag och det är verkligen smaskens,skönt att det löser sig med hennes öga,inget roligt att se när det är något som inte stämmer med våra bästa vänner.Kram

2008-03-12 @ 22:17:42
Postat av: Caroline

Nu kommer pekpinnen fram, ni har väl för sjutton hundarna försäkrade? Tom vi har "råttan" försäkrad :)

2008-03-13 @ 17:57:07
URL: http://zeekay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0