Helg..

O så va det äntligen snart helg igen =)

Finns inget bättre än fredagskvällar när man vet att man har hela helgen framför sig .... mmmmmmmm....

Ska köpa med mig några fina blommor hem o pryda köksbordet med tänkte jag...

Fick en negativ chock igår när jag stod o kopierade mitt pass som sista åtgärd innan vi skulle skicka iväg alla papprena..... FAN.... det stod ju OLSSON i det!!.... det hade jag inte en endaste tanke på... så nu bär det av till
farbror polisen på lunchen för att beställa ett nytt.... SUCK PUST STÖN STÅNK... ibland... men bara ibland.... skulle jag fan kunna hiva in alla papper i brasan o tända på....=))... Men frågan är hur bra det skulle kännas efteråt ;)

Nästa gång vet man ju iaf hur man ska göra allt - så då borde det gå bättre =))

Kommentarer
Postat av: mamma

Vilken tur du såg det innan du skicka iväg det,annars hade det tagit ännu längre tid.
Kram

2008-03-07 @ 10:48:41
Postat av: Caroline

Nej, vilken otur! Men jag säger som din mor, tur att du såg det innan. Och allt besvär kommer vara värt det, inte för att det gör saken roligare nu men iaf.
Själv upptäckte jag att det stod det samma på pencilinet jag hämtade ut i tisdags, vårdcentralerna är tydligen inte kopplade till Spar, blev rätt sur kan jag lova men det var ju inte lika illa som ditt fall :)

2008-03-07 @ 16:35:54
URL: http://zeekay.blogg.se
Postat av: Anders

Ja, äntligen vare helg.....så man får jobba igen :S.

Ska dock inte klaga, jobbar idag(fredag) 15,18-23,18 sen i morrn(lördag) 06-18 :).
Sen e jag ledig Söndag, Måndag, Tisdag, Onsdag, Torsdag, sen börjag jag igen 15,18 på fredag ;)

2008-03-07 @ 22:50:55
Postat av: Mia

Hej vännen,
Vilken tur att du såg detta i tid - det är så förargligt när det är små petitesser som ett namn som fördröjer processen :-)
Hoppas att ni har det bra i snön.
Börjar jobba den 25 mars.
Kramisar Mia

2008-03-08 @ 15:56:49
URL: http://famkarlsson.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0