Smålandsresan...

Lite smått o gått från resan till Jönköping...


image251
Jag hade turen att få bo på ett av Jönköpings finaste hotell enligt bokningsgubben,
det syntes ju inte minst på utsikten...

image252
... för att inte tala om de nya fina möblerna....

image253
O dom moderna färgerna på väggarna.... =)

image254
Utsikt från Jönköpings tågstation.... riktigt fint med Vättern i bakgrunden..

image255
.. även här Jönköpings tågstation....

image256
O ett sånt här tåg fick jag åka mellan Jönköping o Nässjö....  Umpa skumpa typ..=)

image257
Nässjö by day.... några traktorer kämpade med att få bort all snö som "vräkt" ner ;)




image258
Mando Diao eller hur f-n dom stavar åkte samma flyg som mig från Sthlm.... wow va...
nu har jag inte bara träffat Zlatan denna resa.. hehe



image259
Pringle va sååå glad över att se mig igen....

image260
.. precis som Estrella...

image261
Slutligen en bild på vårat badrum, som äntligen har blivit typ färdigt.... med den egenhändigt
byggda möbeln =)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Underbart fint badrum! Och jag är inget avis alls :)

2008-04-01 @ 09:16:39
URL: http://zeekay.blogg.se
Postat av: mamma

7-e ggn gillt,det gick inte att svara på din blogg,nåt snack om att den inte var uppdaterad.
men nu är jag med igen.
Borta bra men hemma bäst ,fin badrumsmöbel den där.
Kram

2008-04-01 @ 10:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0