Adoptionsuppdatering


Våra papper är nu "legalicerade" av Notarius Publicus 2 ggr och skickade till Litauen!! =)

Coolt =)

Ett steg ännu närmare....  fick en kopia av hela akten hem... o en blankett där vi skulle fylla i alla möjliga telefonnummer som vi skulle kunna tänkas nås på.... bara för att dom ska kunna ringa när dom har någon liten knodd åt oss =) Lite pirrigt nästan... nu börjar det kännas som om det är på riktigt..... även om det är mellan 1-2 år kvar....=)..

Idag ska jag fira genom att åka till Barnens hus tror jag =))

Kram o trevlig helg

Kommentarer
Postat av: Mia

GRATTIS!!

Visst e de en häftig känsla!!!??!!

Det e klart att Du skall fira, det gjorde jag med....båda gångerna!!!

Det går även JÄTTEBRA att fira med lite "skumpa" ;-).

Ha en jätteskön helg,

Kramisar

Mia och resten av Karlssonklanen på Tjörn

2008-05-16 @ 10:18:18
URL: http://famkarlsson.webblogg.se/
Postat av: mamma

Underbart! Att det händer något att ta på.Gläds med er..

Hoppas ni får en underbar helg.Kram.

2008-05-16 @ 10:23:16
Postat av: Caroline

Massor med grattis!

2008-05-16 @ 13:05:37
URL: http://zeekay.blogg.se/
Postat av: Anders

Fira genom att åka till barnens hus?

Och ni kvinnor undrar varför ni har lägre lön :P.

2008-05-16 @ 14:45:21
Postat av: Ellinor

GRATTIS till graviditeten mamma Jasmine=) Och bebisen och oj så glad jag är för er=)

Hälsa pappa Fredrik och ge han en kram ifrån mig.

2008-05-16 @ 15:24:30
URL: http://ladye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0