Dieselmigrän?

Vaknade i morse med en DUNKANDE huvudvärk... ni vet en såndär huvudvärk som spränger hela huvudet... o när man öppnar ena ögat så skriiiiiker den lilla hjärnan man har o undrar om man inte kan dra ner rullgardinen igen...

ja... så ont i huvudet hade jag :)

Stannade hemma från jobbet... tog lite alvedon... o sov till tio över tolv....

Pratade med lillelillebror o det visade sig att både han o Ellinor också hade vaknat av huvudvärk... hmmm.. undrar om det verkligen är så nyttigt att åka traktorsläp i alla dessa dieselångor???

Jajja.. men vad gör man inte för att få plocka snöpinnar =)

Körde min halvtimmes wii ikväll också o rockade rockring i typ 9 minuter i sträck.... brr... det droppade svettpärlor på wiiplattan.... o dessutom måste jag ha väldigt skitiga fötter för den e verkligen inte lika vit som när jag fick den :).. fast... vem kom på den smarta iden att göra en platta massor av folk ska stå på barfota - VIT ??.. måste ha varit en kille...

I morgon blir det jobb igen... har äntligen rensat mitt skrivbord nu så det känns som om det borde bli en lite lugnare dag.... o fredrik kör ju sin sista natt nu o jag får ha honom hemma en fredagskväll för ovanlighetens skull =) Ska bli mysigt...

På söndag kommer svärmor, svärfar o svägerskan för att fira min födelsedag lite försenat... men så gåre när alla e sjuka inkl jag själv.. svårt att pricka in.... fredrik har lovat att baka tårta - bildbevis utlovas =)

Nä.. nu ska jag krypa ner i sängen med en ny bok som kom med posten idag =)

Vi höres...


Kommentarer
Postat av: Sven Olsson

Jag sätter 500 spänn på att det blir en examenstårta :) :)

2008-05-16 @ 13:43:59
Postat av: Ellinor

Vad gör man inte för att komma bort från vardagen=)

Lite plockepinn kan vara värt huvudvärk en kväll...

för det var roligt=)

2008-05-16 @ 15:22:02
URL: http://ladye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0