??

Det har hänt nåt.....

Jag längtar efter att åka hem o träna =)

Jag sprang i 2 minuter igår...!!

Herregud...

Fast... det är inte helt jättekonstigt ändå kanske... jag har nämligen fått världens bästa födelsepresent  - ett Wii Fit....
O så länge man kan tävla om att vara bäst.. ja då blir till och med jag motiverad att träna...

Tyvärr leder jag väl inte ligan inom Yoga, Muskel o Konditionsträningen... men balans verkar va min grej =).... o igår efter en 45 minuters träning  när jag gjorde om min hälsoprofil hade jag minsann gått ner 0.4 kg =).. tadaa...

Skitcoolt spel! Rekommenderas till slöfockar som mig....

Så tack familjen för den =))

Kommentarer
Postat av: Anders

Ellinor klagar som sjutton över träningsverk i magen idag :P..haha...

2008-05-12 @ 13:15:54
Postat av: Ellinor

Är det något fel på träningsvärk i magen?
Ja ditt spel är verkligen askoolt.
Jag måste få komma o spela igen=)

2008-05-12 @ 20:26:35
URL: http://ladye.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0