God morgon

Tidig dag idag... har bestämt mig för att åka med Fredrik när han jobbar "dagpass"... o han börjar ju halv sju.. så... jag e på jobbet vid sex-tiden.... Rätt skönt... tror att innerst inne är jag kanske en morgonmänniska.. om jag jobbar hårt på det =)... känns lite onödigt att köra 2 bilar 7 mil var när vi nästan jobbar samma tider... o plus på flexen är ju aldrig fel nu inför sommaren, hehe..

I måndags var jag ledig från jobbet och åkte med Fredrik på hans Luleå-tur. De e roligt att få se vad han gör på dagarna, och att sitta högt upp i lastbil o se alla idioter i småbilar :) Kändes lite som en safariutflykt.... såg 2 älgar, massor av rådjur, en räv, en hare, storspov, stork, hästar, kossor.... katter.... hmm... ja.... många djur blev det =)

Ikväll ska vi äntligen få iväg vårat släp med gamla kylskåp o annat till soptippen.. skönt.. slipper våran gård se ut som ja... jag vet inte vad =) det är skönt nu när det blivit grönt också... allt ser liksom så mkt trevligare ut =)

På fredag är det personalfest... lagmannen skall gå i pension så det slås lite extra mkt på festtrumman.... på lördag blir det Häggnäs o måla garage tänkte jag... o på söndag ska vi till Snåris o fira svärmor.... har man 74 mil till sin egen mamma får man äta tårta hos svärmor på morsdag istället =)

Kommentarer
Postat av: mamma

Roligt att läsa att du i mångt är ganska lik mig(tycker jag iaf.).att du åker med Fredrik på hans resor är ju riktigt positivt,delad glädje är dubbel glädje.och visst är mornarna som ljuvligast den här årstiden,skulle gärna vara mer morgonpigg nu.här växer det så det knakar,men är kallt om nätterna så det håller igen blomningen lite.Kram

2008-05-21 @ 10:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0