God morgon

I morse vaknade jag av ett fågel satt o dunkade huvudet i sovrumsfönstret..... suck.... klockan fyra..... hade ingen vidare lust att gå upp då direkt så jag kastade en bok mot fönstret o han försvann =)

När jag sen vaknade halv sju av väckerklockan hade jag hunnit drömma en hel del skumma drömmar. Jag drömmer varje natt, o kommer i håg vad jag drömmer varje morgon... jobbigt ibland eftersom det känns som om en hel del onödig hjärnkapacitet går åt under natten =)

I morse drömde jag att jag blev så totalt megaförbannad på en viss person att jag dunkande hans huvud i väggen sparkade honom i magen.. i skrevet... ja... jag har ingen aning om  vad jag fått sådana agressioner ifrån.. herregud... ja va ju livrädd för mig själv där ett tag...

Varför drömmer man sånt egentligen???

Efter en dusch o lite frukost va man dock tillbaks i verkligheten igen =)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Tack och lov att man tillhör den skara som aldrig har en aning om vad dom drömt på natten :)

2008-05-08 @ 13:03:29
URL: http://zeekay.blogg.se
Postat av: mamma

dessvärre tror jag att det är verkligheten som hinner ifatt dig,ja inte att du skulle vara så aggresiv,utan allt du hör och ser på jobbet.det är ju faktiskt viktigt att bearbeta såna hemskheter som du säkert blir varse om varje dag.Kom ihåg när det är jobbigast att försöka förtränga drömmarna och minnas att vi älskar dig.Kram

2008-05-08 @ 14:50:42
Postat av: Ellinor

Det kanske är vårkänslorna som spritter runt därinne i drömmarnas värld.
Men alvarligt rolig fågel ni har...
Ska bli trevligt att träffa dig i morgon

2008-05-08 @ 21:04:36
URL: http://ladye.blogg.se
Postat av: Anders

Vare mig du drömde om eller :)..hihi

2008-05-08 @ 21:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0