Helg...

Veckorna går så otroligt fort! Tänka att det redan är fredag igen.....

Frukost på jobbet med nybakat bröd o en massa grönsaker o frukt =) mmmmummma... är lite lyxigt att dom bjuder på det varje vecka faktiskt...

Vaknade av den headbangande fågeln i morse igen... vet inte om han bestämt sig för att göra mig morgonpigg eller vad sjutton han gör egentligen? Verkar inte vara en så stor fågel, men utan linser så ser jag ju knappt skillnad på en svan o en talgoxe så :))

Ikväll ska jag till lillebror o E, sova över .... tänkte att jag måste prova hur det känns att sova i Häggnäs =) o tänkte passa på att fixa lite i mammas rum..... eller som solen skiner... kanske börja måla garaget.... vi får se..

Men nu ska jag jobb.... vi får ett helt nytt flexsystem på måndag.... som jag har installerat o är ansvarig för... så idag ska jag göra en "såhärgördu guide"... o hoppas att alla förstår hur dom ska göra =)

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: mamma

Trevlig helg till alla .här blir det nog en lugn helg ,kanske nån loppis nånstans.Kram

2008-05-09 @ 09:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0