Koskit

Igår handlades det jord o koskit som jag fyllde bilen med... snacka om wonderbaum-doft i bilen på hemvägen, hehe
Började att rensa ur rabatterna lite igår, men det får va kvar lite tills i helgen.... måste ju ha nåt att göra då också...

Hade inget att göra med alla MEGASTORA mygg som svärmade omkring mig... lustigt... på sommaren har vi knappt några mygg alls hemma... menu.. i början... då e dom så otroligt jobbiga....

Har en hackspett också som inte förstår att han telefonstolpar knappast är det bästa att sitta o hacka i. Han har suttit där flera kvällar när jag varit ut med hundarna... Estrella - som annars är en riktigt snäll hund - morrar o hoppar när hon ser honom.... vet inte.. men hon verkar inte gilla honom =)

OOOOO tänk att det är fredag igen - guuu så skönt! Ska åka till Anders o Ellinor i kväll... sova tills i morgon... kul att få sällskap när Fredrik jobbar natt på fredag.... e lite tråkigt att sitta ensam hemma..... tar med hundarna denna gång, så Tajzon lär jubla =)

Ska försöka damma av kameran i helgen, ta lite fina bilder så ni ser hur allt börjat blomma även häruppe i Norr...

O förresten... adoptionsuppdatering... vi fick fakturan för legaliceringen av adoptionsakten igår... 5.900 kr.... så nu e vi uppe i upp... 55.000 tror jag....  man kanske ska ha en gala?.... "sponsra jasmine o fredriks adoptionsgala"... om jag sjunger o fredrik spelar synt... så får folk ringa o bjuda..... kanske för att vi ska va tysta?? =)... hmm.. nja...

Dags att jobba lite kanske....

/Jasmine med Hjälm-frilla (första dagen med MC till jobbet för i år)

Idag skickar jag med en bild från en tidigare bilsemester upp till fjällvärlden.... tagen på vägen mellan Saxnäs och Klimpfjäll, Västerbotten

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej gumman!

Ja vad säger man....ibland undrar jag om adoptionsförmedlingarna tror att vi föräldrar har hål i väggen som vi hämtar pengar ur :-(

Vår första adoption landade på ...håll i hatten nu 179.448 kronor, och då var inte förlorad arbetsinkomst inräknad. Man fick ju liksom inte lön under tiden man var borta!!! Och detta var ju 2001. Har inte vågat räkna ut vad den förra landade på. Här strålar solen idag och jag har tagit kompledigt. Det är 28 grader i SKUGGAN!!!

Kramis

Mia

2008-05-30 @ 14:42:13
URL: http://famkarlsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0