Phju

Satt i morse o sa att det va lugnt o skönt på jobbet.....  det skulle jag aldrig gjort.... idag har alla konstiga personer o papper som finns dykt upp... hualigen...

Har iaf ägnat kvällarna åt att jobba på mammas 60-års present =) Måste ju hinna färdigt tills dom kommer upp - o det blir midsommar efter vad jag hört? Eller vad säger du mamma?

Åhh... så ringer det igen...

Ska boka stuga på Lofoten när jag kommer hem... lika bra att jag skriver det här så jag kommer ihåg :) senil som man är... måste va  åldern... hehe...

Ikväll ska jag köpa jord... o hämta koskit hos grannen... o göra mina blommor i rabatterna riktigt glada... gissar att även dom fyrbenta komma gilla mig ett bra tag..=)

Bifogar en fin bild på Lofoten, jag har lånat den från www.sailingyachts.com, ger dom lite reklam med en länk
o hoppas det är oki att jag visar hur underbart fint det är.... tänk att jag ska åka på den där lilla vägen som går
därnere på bilden..=)... wonderful..


Kommentarer
Postat av: mamma

nu har jag bestämt eftersom ingen annan vill ,att jag,(vi) kommer upp till midsommar.närmare planer får väl tas senare.vet inte hur länge eller så.

gäller att hålla sig på vägen med vattnet så nära och inte facineras för mycket av utsikten .men vår värld är vacker.Kram

2008-05-29 @ 18:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0