Bra början...



Vi (jag) har börjat lite med barnrummet.... är väl tidigt som sjutton egentligen,
men vad gör man :) Dessutom tror jag rent ärligt på att det går lättare att sälja
ett hus med lite barngrejer i ett rum istället för att ha det helt tomt (iaf har jag
lyckats lura i fredrik det, hehe)

Jag lovar att vi ska ha en riktig säng åt han/hon senare! Ja va bara tvungen att lägga
ut sängkläderna för att se hur stor plats den tog typ..... vi har blivit lovade en
utdragbar barnsäng av fredriks päron.... hans pappa har tydligen sovit i den
när han va liten, så det är lite kult :) Kanske behövs lite målarfärg, men att
måla är man ju van typ, hehe...

Lägg märke till målartavlan till höger - gissa om fredriks ögonbryn höjdes när
vi gick på Ikea o jag sa att "jo en sån ska vi ha".... - NU?...  jaaaaa... hehe....

Inte alltid lätt att va gubbe heller tror jag... :)

Kommentarer
Postat av: mamma

vilken underbar syn,lyckost den som får sova där.alltid roligt med planering.och jag tror också att det ser trevligare ut med ett möblerat rum.

Kram.

2008-10-15 @ 23:14:30
Postat av: Mia

Ja tänk när det trippar små fötter i det norrländska hemmet :-) Tänker på er och håller tummarna för att det går framåt med stormsteg.

Idag var barnen med i BFAs tidning.

Kramis

Mia

2008-10-15 @ 23:48:09
URL: http://famkarlsson.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Du har gjort jättefint! Kommer bli hur bra som helst!

2008-10-16 @ 17:33:52
Postat av: Sven Olsson

Är det där jag skall sova när jag kommer och hälsar på ;)

2008-10-21 @ 11:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0