Zzzzz

I morse gick jag upp kl 03.....  börjar kännas i ögonen nu vid 12-tiden.....

Åkte med Fredrik på en runda till Timrå med lastbilen.... avgick 13.00 från Umeå... o då blire 03-00 tillbaks... så äre bara :)).... men jösses vad konstig jag känner mig.... bakis typ...

Annars har vi haft en underbart skön helg.. ja.. lastbilsresan va också skön =)... Huset är nu klart för försäljning och jag har ringt mäklaren för värdering av det... o han har lovat att återkomma...

1 steg närmare drömmen =)... ja.. en av drömmarna ;)

Kommentarer
Postat av: mamma

roligt med drömmar,särskilt när man vet att de slår in.Var i "vårt" hus och plantera rosor igår.Kram.

2008-10-07 @ 11:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0