Kroatien

Här kommer några av alla 400 bilder jag lyckades fota på 10 dgr... svårt att välja
ut några som platsar här... men men... en liten blandning o ni ser ju hur fint
o skönt vi hade det :)



Dubrovnik - gamla stan


Fikon - direkt ur muren...


Mamma njuter av semestern i Orasac


Utsikt från nya bron i Dubrovnik


Rosa - en klurig gammal dam


På vissa bilder syns det att vi inte är på charterresa direkt... Mamma o
moster i Dragicina - Bosnien/Hercegovina



Utsikt från mosters balkong - Dubrovnik längst bort i bild


Och så deras hus i mitten.... efter en promenad lite högre upp...


Solnedgång över Adriatiska havet


Gamla stan - Dubrovnik


Gamla stan - Dubrovnik

Kommentarer
Postat av: mamma

Underbara bilder,underbar tid.tusen tack alla som bidragit till att det blev verklighet.Kram.

2008-09-22 @ 22:11:15
Postat av: Ellinor

Du och Dagny ser ut att ha haft det jättemysigt.

Vad skönt...

Kram/E

2008-09-23 @ 08:54:47
URL: http://ladye.blogg.se/
Postat av: Caroline

Så himla fint! Jag kan inte fatta att det där är "Jugoslavien" (jaja, det kommer det alltid vara för mig :) ) ser ju ut som en blandning av turkiet och grekland. Nu vill jag också åka dit! Och visst ger det en extra touch när man inte åker charter?! (Kommer fortfarande ihåg min turkietresa för hundra år sen, inte för sällskapet utan för att jag kom "bakom" det turistiga)

2008-09-24 @ 07:00:38
URL: http://zeekay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0