Lunchdate

Fick träffa Fredrik på lunchen idag - härliga tider... han kom förbi med lite hamburgare att fylla magen med. Han jobbar ju lite konstiga tider den gubben, så det är inte alltid vi träffas så mkt hemma på veckorna. Gulligt att även han tänker på att se till att vi träffas vid andra tidpunkter då :)

O solen skiner idag! Otroooligt...

Ska hem ikväll o tvätta undan all tvätt vi har. Måste ju få ett lite bättre utgångsläge när jag ska börja packa inför semesterresan :) hmm... har beställt ett par shorts o linnen också, men jag vet i katten om dom hinner komma fram innan vi åker... det går lite segt tycker jag... ska nog ringa o tjata lite..

På jobbet är det rena dödtiden just nu... har absolut INGENTING att göra! Vet i inte vad som hänt.. jag har ju fortfarande samma arbetsuppgifter.... men ändå händer inget... hmm... bovarna har kanske tagit semester?? =)


Kommentarer
Postat av: Caroline

Det är väl åklagarna som haft semester :)

2008-09-04 @ 12:51:52
Postat av: Ellinor

Jasmine vill du ha ett par jympaskor av mig?

De är i stl 38 och är aldeles försmå för mig. De är mer 37 än 38. helt oanvända.

Så om du vill får du dem?

2008-09-07 @ 19:24:56
URL: http://ladye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0