Snörvel

Idag har jag gråtit en skvätt... inte för att jag varit ledsen... utan för att jag är gift med världens mest underbaraste gubbe...=)

Kom hem och hittade ett spiralformat fotoalbum på huvudkudden... Med en bild på mig på framsidan.... o som rubrik "Mina älskade"....

På förstasidan stod bl a:

... det är ingen nyhet att jag är jäkligt kass på att uttrycka mig; säga att jag älskar dig så jäkla mkt, komma med spontana komplimanger, berömma dig när du gjort något extra eller helt enkelt bara behöver höra det. Jag har suttit och tittat igenom alla våra digitala kort för att jag saknar dig redan fastän du bara varit borta i 3 dgr ..........

O sen har han plockat ihop bilder som betyder extra mkt för honom, antingen för att jag va extra fin på dom - eller för att tillfället betyder ngt extra... O inte bara bilder på mig... utan även på min familj o vänner... alltså alla han tycker extra mkt om....

E han inte grym?! =)))..

*snyft*....

Kommentarer
Postat av: mamma

va underbart,och du är värd allt det där.tack från mig också,har visat pappa alla bilderna nu.Tack och kram.

2008-09-22 @ 19:26:14
Postat av: Mia

Jösses....det är nästan så det kommer en liten tår här med! Du får ge honom en stor kram ifrån mig.

Har precis "däckat in" mina 2 änglar. Den store ängeln sover han med....han skall jobba i natt.

Kramisar

Mia

2008-09-22 @ 20:18:47
URL: http://famkarlsson.webblogg.se/
Postat av: Ellinor

Gud vad gullig han är=)

Visst är det skönt att vara älskad och saknad ....

2008-09-23 @ 08:53:43
URL: http://ladye.blogg.se/
Postat av: Caroline

Oj, jag blir alldeles mållös... Kan jag skicka min "gubbe" på kurs hos din?

2008-09-24 @ 06:58:19
URL: http://zeekay.blogg.se/
Postat av: Flirre

Jag ska lära honom allt jag kan ;-)....(men det går nog ganska fort är jag rädd!? >=)

2008-09-25 @ 11:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0